کهکشانی ها با ارزش ترین تیم دنیا

طبق اعلام مجله فوربس،باشگاه رئال مادرید با پیشی گرفتن از منچستریونایتد حالا در صدر جدول با ارزش ترین باشگاه های دنیا قرار دارد.

این مجله معتبر ارزش باشگاه مادریدی را 3.300 میلیون دلار برآورد کرده و ارزش باشگاه منچستریونایتد را 3.170 میلیون دلار اعلام کرده. طبق ارزیابی این مجله معتبر باشگاه بارسلونا هم با ارزشی معادل 2.600 میلیون دلار در رده سوم قرار دارد.

طبق اعلام فوربس،باشگاه رئال مادرید در فصل 2-2011 سرمایه گذاری 650 میلیون دلاری داشته و این سرمایه گذاری درآمدی در حدود 134 میلیون یورو برای این باشگاه به ارمغان آورده وهمین درآمدزایی رئال مادرید را در صدر پرارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا قرار داده.

روزنامه آ.اس با بازتاب این گزارش به این نکته اشاره کرده که بخشی از رشد ارزش باشگاه مادریدی، به خاطر قهرمانی های اخیر این تیم نیز هست و حضور ستاره های صاحب نامی از جمله کریستیانو رونالدو، دیوید بکام، رونالدو و راول در این تیم در دهه گذشته نیز دراین میان نقش داشته اند. در سه سال اخیر رئال مادرید سرمایه گذاری هایش را 62% افزایش داده

از سوی دیگرمالکوم گلیزر،مالک منچستریونایتد هم سرمایه گذاری های زیادی را انجام داده. او در سال 2005 این باشگاه را با ارزش 1.470 میلیون دلار خریداری کرد و از آن زمان به بعد یونایتد رشد چشمگیری داشته. آنها اخیرا قرارداد اسپانسرشیپی به ارزش 559 میلیون دلار با کمپانی شوورولت بسته بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392 ا 13:2 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.